آموزش کامل سایت کوین تلگراف ( cointelegraph)

 اگر در زمینه ارز‌های دیجیتالی تا به حال فعالیت داشته‌اید، حتما نام سایت‌هایی نظیر کوین مارکت کپ یا کوین تلگراف را شنیده اید. این سایت‌ها در این زمینه بسیار مشهور و معتبر می‌باشند و خدمات و اطلاعات زیادی را به کاربران خود، ارائه می‌کنند. در این بخش، آموزش جامع سایت کوین تلگراف را که توسط علی جباری از اساتید بسیار خوب گروه مالی اینوستپ ، تهیه شده است را ارائه کرده‌ایم. توصیه می‌کنیم ابتدا این مطلب را مطالعه کرده و سپس اقدام به تماشای ویدیو کنید. امروزه استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود برای بازدهی الزامی می‌باشد و تریدر‌ها باید از تمام بستر‌ها استفاده کنند تا بتوانند حداکثر بازدهی را بدست بیاورند. دریافت این حجم از اطلاعات کار بسیار دشواری می‌باشد و معامله‌گران باید برای بدست آوردن آن، گشت و گذار‌های فراوانی انجام دهند و سایت‌های زیادی را بررسی کنند. قطعا این کار دشوار‌های خاص خود را دارد.

سایت کوین تلگراف (Cointelegraph) چراغ راه معامله‌گرها

سایت کوین تلگراف، در این زمینه بسیار جذاب عمل کرده و یک بستری را آماده کرده که در آن می‌توانیم انواع اخبار و مقالات، شبکه‌های بلاکچین، پروژه‌های جدید و گوناگون، قیمت و نوسان و … را در زمینه ارز دیجیتال مشاهده نماییم. به عبارتی این سایت تمام اطلاعات مورد نیاز یک تریدر برای ورود به معامله و مطلع شدن از زیر و بم یک ارز را پوشش می‌دهد. بنابراین یک بستر بسیار ایده‌آل به شمار می‌رود. یک تریدر برای اینکه بتواند به خوبی از امکانات و ویژگی‌های این سایت استفاده کند، باید آموزش کامل آن را فرا گرفته و با کوچکترین جزئیات آشنا شود. در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم به صفر تا صد آموزش سایت کوین تلگراف بپردازیم. بنابراین با اینوستپ همراه باشید.

سایت کوین تلگراف چیست؟

در ابتدای آموزش جامع سایت کوین تلگراف، می‌خواهیم نگاهی به تاریخچه این سایت و بستر بیندازیم. کوین تلگراف در سال 2013 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون در زمینه ارائه خدمات به تریدر‌ها، فعالیت می‌کند. در واقع می‌توان این بستر را به عنوان یک منبع موثق و معتبر اعلام کرد. مقالاتی که در این سایت منتشر می‌شوند بسیار غنی بوده و می‌توانند برای هر معامله‌گر، مفید و موثر باشد. باید اشاره‌ای داشته باشیم که اکثر مقالات منتشر شده در این سایت به صورت تخصصی در زمینه‌های بلاکچین و ارز دیجیتال بوده و تمام رویداد‌های مهم و ضروری را پوشش می‌دهد. از مزیت‌هایی که این مقالات دارند، می‌توان به بی‌طرفی، اطلاعات روشنگرانه، انعکاس سریع اخبار و … اشاره کرد.

آیا استفاده از سایت کوین تلگراف می‌تواند مفید باشد؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. سایت‌هایی نظیر کوین مارکت کپ و کوین تلگراف، از جمله بستر‌هایی می‌باشند که تریدر‌های ارز دیجیتال از آن‌ها بازدید کرده و اخبار و مقالات آن‌ها را به عنوان مبنای معاملات خود قرار می‌دهند. در واقع این موضوع به قدری برای آن‌ها حائز اهمیت است که اخبار دریافتی از این بستر را به عنوان تحلیل‌های بنیادی در نظر گرفته و آن را با علم و دانش خود در زمینه تحلیل تکنیکال ترکیب می‌کنند و بدین صورت، یک معامله بسیار ایده‌آل و قدرتمندی شکل می‌گیرد. اغلب معامله‌گران ارز‌های دیجیتالی از تریدینگ ویو برای بررسی چارت‌ها استفاده می‌کنند. اگر تحلیل‌گری مبنای تحلیل خود را تنها تکنیکال عنوان کند، چندان استفاده از سایت‌هایی نظیر کوین تلگراف نمی‌تواند برای وی مفید باشد. اما اگر یک تریدر بخواهد تحلیل و اطلاعات بنیادی را نیز با اطلاعات و تحلیل تکنیکال خود ترکیب کند، می‌تواند از کوین تلگراف استفاده کرده و از نتایج آن شگفت زده شود.

بنابراین می‌توانیم بگوییم که سایت کوین تلگراف می‌تواند روی معاملات و نوسان قیمتی نیز تاثیر بگذارد؛ زیرا مقالات، تحلیل و اطلاعاتی که آن‌ها در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند، می‌تواند زمینه ساز مشخص شدن آینده‌ی یک ارز دیجیتالی شود. امروزه بسیاری از موضوعات ارز‌های دیجیتالی نظیر ایر دراپ، اخبار مربوط به بلاک چین، کارمزد‌ها و … برای دنبال‌کنندگان ارز‌های دیجیتالی مهم قلمداد می‌شود. بنابراین یک مرجع کامل برای چنین فعالیت‌هایی، می‌تواند بسیار حیاتی باشد. سایت کوین تلگراف همان منبع قدرتمند می‌باشد که می‌تواند تمام اطلاعات لازم را به یک تریدر اهدا کند.

کوین تلگراف چه کاربردی برای تریدر دارد؟

جالب است بدانید سایت کوین تلگراف (cointelegraph) از دو بخش کلی تشکیل شده است. بخش نخست مربوط به نویسندگان این مجموعه می‌باشد. این نویسندگان ماهر، تجربه‌ بسیاری در زمینه ارز‌های دیجیتالی دارند و اغلب مقالات تولید شده در این مجموعه، به عنوان منبعی برای سایر سایت‌ها به کار می‌روند. بنابراین می‌توان به عنوان مقالات پایه و معتبر از مقالات این سایت استفاده کرد. در بخش دوم، مدیران این مجموعه حضور دارند که در نقش‌های مختلف مانند مدیر عملیاتی و… حضور دارند و اهداف سایت را مشخص و مجموعه را به سمت جلو حرکت می‌دهند.

چنین مجموعه‌ای می‌تواند فواید و مزایای فوق العاده‌ای برای تریدر‌ها ارائه کند. در واقع علت استفاده و کاربرد این سایت بسیار ساده می‌باشد. نخستین مزیت این سایت، این است که به معامله‌گران چه مبتدی و چه حرفه‌ای اطلاعات جذابی را ارائه می‌کند و باعث ایجاد نگرش مناسب و مفیدی در آن‌ها می‌شود. دومین مزیت این وب سایت، این است که تحلیل‌های دقیق و مطمئنی تحت عنوان بنیادی و تکنیکال به کاربران خود ارائه می‌کند. سومین مزیت، مشخص نمودن اخبار دقیق و مهم و تبیین سایت‌های اسکم با سایت‌های معتبر می‌باشد. علاوه بر این، معرفی عرضه‌های اولیه و ایر دراپ، اطلاع رسانی قیمت‌های ارز‌های دیجیتالی و بررسی اخبار درست و نادرست، از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این سایت معتبر می‌باشد. بنابراین می‌توان این نتیجه را گرفت که آموزش جامع سایت کوین تلگراف می‌تواند بسیار مفید باشد و یک تریدر برای حصول یک نتیجه مناسب، نیازمند دریافت چنین اطلاعاتی از یک منبع معتبر می‌باشد.

بررسی سایت کوین تلگراف

برای اینکه بتوانید از خدمات سایت کوین تلگراف بهره مند شوید باید آموزش جامع سایت کوین تلگراف را مطالعه نمایید. برای همین منظور، می‌خواهیم سری به سایت کوین تلگراف بزنیم. آدرس این سایت http://cointelegraph.com می‌باشد. با ورود به این سایت، ابتدا صفحه‌ای ساده را مشاهده می‌کنید. در بخش بالای این وب سایت، ارزش لحظه‌ای مهم‌ترین ارز‌های دیجیتالی وجود دارد. بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و … از جمله این ارز‌ها می‌باشند. در بخش سمت راست این سایت، اخبار لحظه‌ای را مشاهده می‌کنید که بسیار مهم می‌باشند. همچنین از بخش‌هایی نظیر اخبار (News)، بازار‌ها (Markets) و مجلات (Magazine) می‌توانید به سایر بخش‌ها دسترسی داشته باشید.

همچنین در بخش نوار ابزار سایت، دیگر دسته بندی‌ها نیز وجود دارند که هر کاربر متناسب با درخواست‌هایی که دارد، می‌تواند هر کدام از این موارد را بررسی و آن را انتخاب کند.

آیا می‌توان به اخباری که این منبع ارائه می‌کند اعتماد کرد؟

در آخرین عنوان از آموزش جامع سایت کوین تلگراف می‌خواهیم بررسی کنیم که آیا می‌توان به اخباری که توسط این سایت ارائه می‌شود اعتماد کرد و آن را به عنوان مبنایی برای معاملات قرار داد؟ برای پاسخ به این سوال، باید عنوان کنیم این وب سایت و منبع، از افراد ماهر، با دانش و قدرتمند زیادی تشکیل شده است. بیش از 30 نفر از افراد خبره در زمینه تولید مقالات این وب سایت نقش دارند و بیش از 20 نفر نیز در تیم مدیریتی این وب سایت حضور دارند. همینطور از زمان تاسیس این وب سایت تاکنون بیش از 9 سال می‌گذرد و در تمام این مدت، این وب سایت به صورت قدرتمندانه عمل کرده و همواره در صدر سایت‌های پوشش دهنده ارز‌های دیجیتالی قرار داشته است.

تمام موارد فوق، حکایت از این موضوع دارد که سایت کوین تلگراف همانند کوین مارکت کپ، بسیار معتبر بوده و مقالات تولید شده در این وب سایت، می‌تواند بسیار مهم و معتبر باشند. در واقع این وب سایت تاثیر فراوانی روی نوسانات بازار دارد. در واقع علت اصلی نوسانات بازار، معامله‌گران فعال در این بازار می‌باشند که از طریق منابعی نظیر کوین تلگراف، اطلاعات را دریافت و آن‌ها را از طریق معامله، وارد بازار می‌کنند. بنابراین می‌توان عنوان کرد که این سایت به صورت غیر مستقیم در معاملات و نوسانات ارز‌‌های دیجیتالی نقش دارد و این موضوع خود گواه بر معتبر بودن این وب سایت می‌باشد.

جمع بندی نهایی

در این بخش، سعی کردیم آموزش جامع سایت کوین تلگراف را برای شما مخاطبین گرامی ارائه نماییم. کوین تلگراف یک بستر بسیار شگفت انگیز و قدرتمند بوده که تمام اطلاعات مهم در زمینه ارز‌های دیجیتالی را ارائه می‌کند. بنابراین می‌توان با خیال راحت از این اطلاعات بنیادی و فاندامنتال در بازار‌های مالی استفاده کرد و نقش مهم آن‌ها را در معاملات خود، متوجه شد. در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات ارزشمند، مفید و سودمندی را به شما مخاطبین گرامی، ارائه کرده باشد. توصیه می‌کنیم پس از مطالعه این مطالب، ویدیو موجود در این بخش را مشاهده نموده تا اطلاعاتتان در این زمینه، افزایش پیدا کند.

فراموش نکنید حضور در بازار مالی، نیازمند داشتن اطلاعات کافی در زمینه‌های مختلف می­باشد. اطلاعات بنیادی دسته­ای از اطلاعات قابل نیاز برای تریدر بوده که باید با دریافت آن، به صورت کاملا مجهز وارد معاملات شود. بنابراین با توجه به مهم بودن اطلاعات در این زمینه، باید از منابع موجود که چنین اطلاعاتی را به صورت دقیق و کامل ارائه می‌کنند، استقبال کرد و از آن­ها در معاملات خود، بهره برد.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید