دوره مدیریت سرمایه و بودجه بندی

حتما شما هم این را شنیده‌اید که، تمام تخم‌مرغ‌های خود را داخل یک سبد نزارید و تقسیم بر پنج کنید؛ ولی خوب چرا تقسیم بر ۷ و یا ۱۰ و یا هر عدد دیگری نکنیم؟ دوره مدیریت سرمایه و  بودجه‌بندی خیلی خوب می‌تواند پاسخگوی این سوال باشد و به شما یک فرمول و ساختار واحد برای مدیریت ریسک و سرمایه خود در هر معامله ارائه می‌دهد تا با خیال آسوده بتوانید حتی از لوریج های بالا بدون هیچ ترسی از لیکوئیدشدن استفاده کنید و کیفیت معاملات خود را بهبود ببخشید.

دوره مدیریت سرمایه و بودجه بندی
این دوره دارای لایسنس اسپات پلیر است

تا به حالا از حد ضرر به طور اصولی استفاده کردید؟

حد ضرر گذاشتن برای یک معامله‌گر در واقع همان سوپاپ اطمینانی هست که به ما کمک می‌کند، که اگه بازار در جهت تحلیل ما پیش نرفت، بتوانیم با ضرر خیلی کمتری از معامله خارج بشویم. بعضی از افراد این عقیده را دارند، که می‌توانند همیشه پای معاملات باشند و آن را مدیریت کنند. قطعا برای شما هم پیش‌ آمده که به هر دلیلی، مثل قطعی اینترنت و…، نتوانسته باشید این کار را انجام دهید. در واقع ما نمی‌توانیم مانند یک ربات رفتار کنیم. به مرور زمان این کار، انرژی بسیاری از ما گرفته و از لحاظ جسمی و هم فکری خسته می‌شویم؛ این خستگی، فشار روانی بالایی برای ما خواهد داشت؛ شما با شرکت در دوره‌ی مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی اصول و قواعد حرفه‌ای استفاده از حد ضرر را فرا خواهید گرفت.

به دنبال جبران ضررهای خود هستید؟

خیلی از افراد به این امید که برای آینده سرمایه‌گذاری کنند و یا به نوعی بتوانند از بی‌ارزش شدن سرمایه خود در این اوضاع اقتصادی و تورم جلوگیری کنند، این سرمایه را با دید بلند مدت و بدون آگاهی وارد بازارهای مالی کردند و با برگشت بازار تقریبا چیزی از داراییشان باقی نمانده و الان به نوعی دنبال پس گرفتن، سرمایه خود هستند.  پیامی که برای شما داریم این است، که حتی شمایی که دید بلند مدت دارید و به اصطلاح می‌خواهید هولد( هودل) کنید؛ باید طبق اصول خاصی وارد معاملات شوید و سرمایه گران‌بهای خود را بی‌مهابا رها نکنید. با دوره مدیریت سرمایه، ریسک معاملات خود را بسیار کاهش خواهید داد. فرقی ندارد که معاملات شما بلند مدتی هستند و یا کوتاه مدتی، باید، تاکید می‌کنم “باید” حد ضرر را در معاملات مشخص کنید. اگر به دنبال جبران ضررهای خود هستید بهتر است هرچه سریع‌تر اصول حرفه‌ای مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی را فرا بگیرید تا بتوانید زیان های خود را کوچک و سودهای بزرگتری داشته باشید.

می‌دانید اصلا استاپ تریل چیست؟

استاپ تریل همان جابجایی حد ضرر است، به این صورت که شما وقتی وارد معامله‌ای می‌شوید و به سود می‌رسید، می‌توانید حد ضررتان را جابجا کنید، که اگر زمانی بازار خلاف جهت تحلیل شما حرکت کرد، از معامله با ضرر خارج نشوید. دوره مدیریت سرمایه این اطمینان را به شما می‌دهد که معاملات کم‌ریسکی را داشته باشید.

هر معامله‌ای را وارد نشوید!

شما طبق سیستم معاملاتی که دارید و نقطه ورودی که مشخص شده، وارد معامله می‌شوید، ولی قبل از ورود به معاملات باید به یک سری نکات مثل مشخص کردن R به R  که ( همان نسبت حد ضرر به حد سود) است، توجه کنید. باید دقت داشته باشید که این معامله چه میزان سودی را می‌تواند به ما بدهد و آیا ارزش وارد شدن به معامله را دارد یا خیر؟ و اگر نسبت سود به ضرر ما مقدار کمی بود، با چه حجمی وارد معامله شویم تا بتوانیم درصد پایینی از سرمایه خودمان را به عنوان حدضرر استفاده کنیم. در نتیجه برای اینکه برآیند مثبت در معاملات داشته باشیم، باید حتما بودجه‌بندی را رعایت کنیم تا به سود مستمر برسیم و این تضمینی است که دوره‌ی بودجه‌بندی به شما می‌دهد.

دوره مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی  تاثیر آن بر معاملات

بسیاری از افراد هستند که قدرت تحلیل بسیار خوبی دارند اما به دلیل عدم تسلط بر روی مباحث مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی اصولی، در نهایت معاملات آنها با ضرر بسته می شود. عده‌ای دیگر از افراد هم هستند که از سیگنال‌های دیگر افراد و تیم ها استفاده می‌کنند اما نمی‌توانند نتیجه‌ای مطابق با خود تولیدکنندگان سیگنال دریافت کنند که دقیقا این مشکل ریشه در عدم تسلط بر مباحث مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی دارد. شما با شرکت در دوره ی مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی گروه مالی اینوستپ می‌توانید کیفیت معاملات خود را چندین برابر کنید.

کسب سود از معاملات فیوچرز

بسیاری از افراد علاقه‌مند به معاملات فیوچرز هستند و می‌خواهند صرفا از روند صعودی بازار سود نگیرند و دریافت سود در بازار ریزشی، زمانی که بسیار از افراد دچار ضرر می‌شوند، می‌تواند برای همه معامله‌گران جذاب باشد. این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه با مدیریت سرمایه، معاملاتی امن و بی‌دغدغه در فیوچرز داشته باشید و به راحتی با استفاده از لوریج، سود معاملات خود را چند برابر کنید. یک معامله‌گر حرفه‌ای باید بتواند از تمام حالات بازار سود کسب کند و از بازار نترسد.

آموزش اصولی مدیریت سرمایه

  احتمالا شما هم این جمله را بسیار شنیده‌اید که ( تخم مرغ‌های خود را در یک سبد نگذارید ) و یا ( سرمایه خود را به 5 قسمت تقسیم کنید )، شما به این فکر کردید که چرا 6 یا 7 قسمت نه؟ یا روی چه حسابی باید سرمایه خود را  بر این اعداد تقسیم کنیم.   درواقع هیچ کدام از این راهکارها درست و اصولی نیست و بیشتر افراد سرمایه خود را با این روش از دست داده‌اند. گروه مالی اینوست شما را با بودجه‌بندی اصولی آشنا می‌کند تا در معاملات خود کمترین ریسک را داشته باشید.  یک تریدر حرفه‌ای بدون رعایت اصول مدیریت سرمایه و بودجه بندی وارد هیچ معامله‌ای نشده و سرمایه خود را با ریسک همراه نمی‌کند.

سر فصل‌های دوره مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی 

  • تعریف روند
  • حد ضرر اصولی
  • ریسک به ریوارد
  • اصول بودجه‌بندی حرفه‌ای 
  • بودجه‌بندی فارکس 
  • لوریج 
  • مارتینگل و آنتی مارتینگل 
  • بهینه سازی ریسک و کنترل عملکرد

ویژگی دوره مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی چیست؟

در این دوره شما اصول و قوانین بودجه‌بندی و رعایت مدیریت سرمایه را به صورت جامع و مفصل توسط آقای آهی می‌آموزید و در کنار این آموزش بی‌نظیر، مجموعه‌ای از نمونه مثال‌ها از تمام بازارهای مالی اعم از: فارکس، ارز دیجیتال و بورس ، در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.  اگرچه با آموزش این دوره نیازی به پشتیبانی نخواهید داشت، لذا برای تقویت ذهن و عملکرد شما در بازارهای مالی، نمونه مثال‌های بودجه‌بندی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. شما با دسترسی به آنها می‌توانید استراتژی‌های مناسب برای حالات مختلف بازار را ببینید و درک خوبی از این مبحث داشته باشید. گاها برخی از دانشجویان نیاز دارند که حتما از پشتیبانی استفاده کنند و بر این موضوع تاکید دارند؛ لذا ما این امکان را برای این گروه از دانشجویان هم فراهم کردیم؛ به این صورت که جلسات پشتیبانی را به دلخواه خود هر زمان که نیاز داشتند، جداگانه تهیه کرده و بهره ببرند. این جلسات می‌تواند هم به صورت آنلاین و هم آفلاین باشد. این مورد به درخواست خود دانشجو بستگی دارد. 

مزایای دوره مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی

  • هر معامله‌ای را وارد نمی‌شوید، صرفا معاملاتی که نرخ برد مناسب داشته باشد.
  • کاهش ریسک در معاملات لوریج دار و فیوچرز
  • آموزش صحیح و اصولی حد ضرر گذاشتن بدون گیر افتادن در دام استاپ هانترها
  • آموزش استاپ تریل اصولی برای جلوگیری از هدر رفتن سودهای دریافتی
  • معاملات امن با استفاده از بودجه‌بندی و از بین نرفتن سرمایه در معاملات
  • رسیدن به این توانایی که چه میزان از کل سرمایه را در چه معامله‌ای وارد کنید تا کمترین ریسک را داشته باشید.

  نحوه برگزاری دوره مدیریت سرمایه و بودجه بندی

این دوره شامل، ۴ جلسه‌ی آموزشی آقای لطیف آهی به همراه مجموعه‌ای از نمونه مثال‌‌هاست. شما با مشاهده و تمرین این نمونه مثال‌ها که تمام بازارهای مالی از جمله: بازار ارز دیجیتال، فارکس و بورس را شامل می‌شود، می‌توانید قدرت تحلیلی خود را بالا ببرید و موارد مشابه موقعیت‌های پیش‌رو را در بازار ببینید و استراتژی‌های استفاده شده، جهت کم شدن ریسک را بیاموزید. همچنین دانشجویان دوره همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، می‌توانند از جلسات پشتیبانی به صورت جداگانه استفاده کنند و هر زمان که این نیاز را در خود دیدند، می‌توانند برای جلسات پشتیبانی ثبت‌نام کنند.

کلام آخر

 اگر می‌خواهید معاملاتی امن و با ریسک پایین داشته باشید و همین‌طور سودهای عالی با لوریج‌های بالا را از دست ندهید، پیشنهاد می‌کنیم که در دوره مدیریت سرمایه و بودجه‌بندی که گروه مالی اینوستپ برای شما عزیزان ارائه کرده است، شرکت کنید. با استراتژی و مباحث جامعی که در این دوره یاد می‌گیرید، حتی استفاده از لوریج 100 هم هیچ ترسی ندارد. در واقع لیکوییدشدن با ما هیچ معنایی ندارد. 

0/5 (0 نظر)
دیدگاه‌ها
لطیف آهی
مدرس دوره
موسس آکادمی مالی اینوستپ