آموزش معاملات در صرافی بینگ ایکس (BingX)

امروزه استفاده از صرافی‌های معتبر خارجی برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های موجود امکان‌پذیر نیست و بیشتر افراد به دنبال یک صرافی معتبر جهت فعالیت‌های مالی خود در دنیای معاله‌گری هستند. یکی از صرافی‌هایی که خوشبختانه در حال حاضر به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد، صرافی بینگ ایکس است که کاربران ایرانی می‌توانند با خیال آسوده از خدمات این صرافی بهره‌مند شوند. گروه مالی اینوستپ برای آشنایی شما با نحوه کار با این صرافی در این ویدئو به آموزش و بررسی صرافی Bing x توسط یکی از اساتید برتر مجموعه ( جناب آقای رضا زکی‌نژاد ) می‌پردازد.

معرفی صرافی بینگ ایکس

 صرافی بینگ ایکس Bing X یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است. این صرافی در سال 2018 میلادی تأسیس شد و هم اکنون در بیش از ۱۸۰ کشور فعالیت دارد. این پلتفرم  با ارائه خدمات حرفه‌ای و امنیت بالا، به سرعت توانسته است جای خود را در بازار ارزهای دیجیتال به دست آورد. این صرافی بین‌المللی شعبه‌هایی در آمریکای شمالی، کانادا، اتحادیه اروپا، هنگ‌کنگ و تایوان دارد. 

ین صرافی ( در زمان ضبط این ویدئو آموزشی ) در رتبه بندی سایت کوین مارکت کپ از لحاظ معاملات اسپات رتبه 38 و معاملات فیوچرز رتبه 20 را دارا می‌باشد.

ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس

  • کارمزد مناسب معاملات نسبت به سایر صرافی‌ها
  • عدم نیاز به احراز هویت برای کاربران ایرانی
  • بازار معاملات فیوچرز قدرتمند
  • پشتیبانی از ارزهای فیات
  • تیم پشتیبانی به زبان فارسی
  • اپلیکیشن منحصر به فرد این صرافی برای اندروید و IOS
  • ارائه دمو تریدینگ 
  • امکان کپی ترید 
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال محبوب
  • سرعت و کارایی بالا
  • امنیت بالا

این پلتفرم امکانات و ویژگی‌های متنوع دیگری رانیز برای کاربران فراهم می‌کند که این امکانات شامل ابزارهای معاملاتی پیشرفته، اخبار و تحلیل‌های بازار، امکان مارکت‌میکر، اسکالپینگ و سایر ابزارهای حرفه‌ای می‌باشد. این ویژگی‌ها می‌تواند برای ایرانیانی که به دنبال تحلیل‌های بازار و استفاده از ابزارهای پیشرفته هستند، جذاب باشد.

امکان کپی ترید در صرافی Bing X

در صرافی BingX، با استفاده از پلتفرم کپی ترید این پلتفرم می‌توانید در دو بازار اسپات و فیوچرز معاملات تریدرهای حرفه‌ای دیگر را کپی‌برداری کنید. در مقابل، مقداری از سود سبد سرمایه‌گذاری شما نیز در اختیار تریدرها قرار می‌گیرد. استفاده از  پلتفرم Copy Trading بینگ ایکس را به معامله‌گرانی که ریسک‌پذیر هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

این صرافی معتبر ربات تریدینگ اختصاصی خود را برای معامله در بازارهای اسپات و فیوچرز، در اختیار کاربران قرار داده است. به کمک این ربات می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی گوناگونی متناسب با شرایط بازار را پیاده‌سازی کنید.

در این ویدئوی آموزش و بررسی صرافی بینگ ایکس به طور جامع، نحوه کپی ترید به شما آموزش داده می‌شود.

پشتیبانی فارسی صرافی بینگ ایکس

یکی از ویژگی‌های که برای انتخاب صرافی از نظر کاربران ایرانی حائز اهمیت است، ارائه پشتیبانی 24 ساعته به زبان فارسی است که صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است و  از طریق تیکت و چت آنلاین ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران خود است. در این صرافی ارز دیجیتال گروه تلگرامی برای هر ملیت و زبانی وجود دارد، که خوشبختانه زبان فارسی را نیز شامل می‌شود.

امنیت در صرافی  Bing X

یکی از ویژگی‌های اساسی برای تمامی صرافی‌های متمرکز، امنیت بالای آن است. صرافی BingX از انواع لایه‌های امنیتی برای حفظ امنیت دارایی کاربران در مقابل هک و یا هرگونه  سرقتی استفاده می‌کند. با توجه به عدم وجود مشکل این صرافی در تامین امنیت، می‌توان به این موضوع پی برد که این صرافی از امنیت قابل قبولی برخوردار است. از جمله ویژگی‌های امنیتی این صرافی می توان به بررسی IP‌ها، استفاده از سرورهای محافظت‌شده و استفاده از کیف پول‌های سرد برای نگهداری از دارایی کاربران اشاره کرد.

این صرافی برای امنیت حساب‌ کاربران خود اقدامات دیگری را نیز در نظر گرفته، که شامل این موارد می‌باشد:

  • احراز هویت دومرحله‌ای (2FA):

احراز هویت دوعاملی که با استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator برای امنیت بیشتر اکانت امکان‌پذیر است.

  • ارسال کد به ایمیل‌ برای برداشت دارایی
  • استفاده از گذرواژه برای دسترسی به دارایی‌ها
  • ارسال کد به شماره همراه برای ورود به حساب صرافی
  • اعلام خطر برای ایمیل‌های فیشینگ
  • پشتیبانی شبانه‌روزی به صورت  چت و ایمیل در هر روز هفته

احراز هویت در بینگ ایکس

از ویژگی‌های مهم صرافی بینگ ایکس این است که کاربران می‌توانند بدون انجام احراز هویت از خدمات این پلتفرم استفاده کنند؛ در واقع این ویژگی باعث شده که صرافی BingX برای ایرانیان پلتفرم معاملاتی مناسب به شمار آید.

برای احراز هویت در این پلتفرم باید مدارکی مانند پاسپورت، کارت شناسایی معتبر و. . . رو ارائه دهید. البته با توجه به این که ممکن است سیاست‌های کلی صرافی‌ها به مرور زمان تغییر یابد و محدودیت‌هایی را برای کاربرهای خودشان در نظر بگیرند. از این رو پیشنهاد می‌شود که کاربرانی در ایران سکونت دارند، هرگز برای احراز هویت اقدام نکنند و تنها در صورت لزوم هویت خود را به تایید این صرافی برسانند. در ویدئو آموزش و بررسی صرافی بینگ ایکس به طور مفصل به این موضوع پرداخته می‌شود.

جمع بندی صرافی بینگ ایکس

همانطور که گفته شد، صرافی بینگ ایکس یکی از صرافی‌های معتبر است که امکان استفاده از خدمات را به کاربران ایرانی می‌دهد. گروه مالی اینوستپ آموزش و بررسی صرافی بینگ ایکس را به طور جامع در این ویدئو ارائه کرده است و شما با مشاهده‌ی این ویدئو می‌توانید نحوه ثبت نام، واریز و برداشت، نحوه انجام معاملات اسپات و فیوچرز، کپی ترید کردن و… را بیاموزید و با استفاده از راهنمایی‌های ارائه شده می‌توانید به راحتی از امکانات این صرافی بهره ببرید.

 

دیدگاه‌ها ۴
ارسال دیدگاه جدید