آموزش ترید در صرافی اوکی اکس( OKEX)

آموزش ترید در صرافی okex می‌تواند به شما در شناخت یکی از صرافی‌های معتبر خارجی کمک کند. آشنایی و انتخاب یک پلتفرم معاملاتی معتبر، یکی از دغدغه‌هایی است که کاربران بسیاری را درگیر خود کرده است و گروه مالی  Investep قصد دارد، شما را با یکی از این صرافی‌های معتبر بین‌المللی آشنا کند؛ این مجموعه آموزش ترید در صرافی okex را توسط یکی از برترین اساتید مجموعه، خانم گل جهان سلطانی ارائه کرده است. 

معرفی صرافی Okex

 پلتفرم  Okex از بهترین و بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که در لیست صرافی‌های برتر سایت (Coinmarketcap) کوین مارکت کپ در زمانی که این ویدیو آموزشی ضبط شده است، از نظر حجم معاملاتی در رتبه هفدهم قرار دارد و با بیش از ۲۰ میلیون کاربر از سراسر جهان، یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال به شمار می‌آید. به طور متوسط حجم معاملات روزانه آن بیش از یک میلیارد دلار است؛ بنابراین حجم نقدینگی بالایی دارد و نقدشوندگی برای معامله‌گران نقش بسیار مهمی دارد.

 این صرافی یکی از اکوسیستم‌های پیشرو در متاورس (Metaverse) و NFT ها است. گروه مالی اینوستپ با آموزش ترید در صرافی Okex در تلاش است، که شناخت شما را نسبت به این صرافی معتبر بیشتر کند و شما به راحتی بتوانید معاملات خود را انجام دهید. 

این صرافی در سال ۲۰۱۷ در کشور چین تاسیس شد و شعبه مرکزی آن در شهر سیشل چین قرار دارد و همچنین چندین شعبه دیگر هم در بقیه نقاط جهان وجود دارد.

کدام رمز ارزها در صرافی Okex پشتیبانی می‌شوند؟

صرافی Okex  تعداد بسیار بالایی رمز ارز حدودا ۳۳۴ رمز ارز را پشتیبانی می‌کند و تنوع بالایی در ارزهای دیجیتال را دارا می‌باشد و اگر شما به دنبال رمز ارز خاصی هستید، می توانید به این پلتفرم مراجعه کنید.

این صرافی مانند بسیاری ازصرافی‌های دیگر توکن بومی خود را بنام OKB به بازار عرضه کرده است و کاربران با استفاده از این توکن، کارمزد معاملات و پرداخت‌های دیگر را انجام می‌دهند.

رقیب صرافی‌های بزرگ

این صرافی به دلیل حجم معاملات بالا و خدمات بسیاری که برای کاربران فراهم کرده است،  با صرافی‌های بزرگ مانند بایننس ( Binance) و یا بیت فینکس( Bitfinex) رقابت کرده و در مدت خیلی کمی محبوبیت و اعتبار بالایی را کسب کرده است.

پنل کاربری کاربر پسند

این صرافی از پنل کاربری ساد‌ه‌ای استفاده می‌کند، تا تمام معامله‌گران از جمله تریدرهای مبتدی و متوسط تا معامله‌گران حرفه‌ای بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند و معاملات خود را به خوبی انجام دهند و این مزیت، برای افرادی که تازه وارد بازارهای مالی شده‌اند، مورد توجه قرار گرفته و باعث شده که استرس بالایی که آنها نسبت به معاملات دارند، را از بین ببرد.

 در واقع صرافی Okex یک مسیر راحت را برای کاربران خود فراهم کرده است، همچنین این صرافی در کنار پنل کاربری ساده خود امکانات بسیاری هم برای تریدرهای حرفه‌ای فراهم کرده است. این افراد بیشتر مواقع از فرم‌های معاملاتی فعال استفاده می‌کنند و تمایل دارند که معاملات خود را شخصی‌سازی کنند و شما در زمان ایجاد حساب کاربری، می‌توانید شخصی سازی کرده واز آن به بهترین شکل استفاده کنید.

روش استفاده از پنل کاربری okex را در این ویدئوی آموزشی به بهترین شکل آموزش خواهید دید.

خدماتی که صرافی Okex برای کاربران خود ارائه می‌دهد.

  • معاملات اسپات 
  •  معاملات معاوضه 
  • معاملات مارجین
  • استخراج ارزهای دیجیتال
  •  انجام معاملات به مالی به صورت غیرمتمرکز
  • امکانات وام‌دهی

آیا صرافی Okex برای کاربران ایرانی مورد استفاده است؟

 صرافی Okex مانند اکثر پلتفرم‌های معتبر بین‌المللی، امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی را ندارد؛ مردم کشور ما به دلیل قوانین تحریم امکان احراز هویت و استفاده از امکانات صرافی‌های معتبر بین‌المللی را ندارند و کاربران ایرانی باید حتماً از آی‌پی ثابت برای متصل شدن به این صرافی استفاده کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

این پلتفرم امکان احراز هویت به کشورهایی از جمله سوریه، ایران، اکوادور، ایالت های آمریکا، قزاقستان، کره‌شمالی، کوبا و… را نمی‌دهد؛ توضیحات تکمیلی‌ داخل ویدئوی آموزشی وجود دارد.

میتوانید به مقاله بهترین ای پی برای ترید ، جهت بررسی بهترین ای پی ها مراجعه کنید.

 میزان کارمزد معاملات چقدر است؟

این صرافی به دلیل کارمزد پایین معاملات یکی از ارزانترین صرافی‌های جهان به شمار می‌آید؛ کارمزدهای معاملات برای معاملات اسپات و فیوچرز متفاوت است و همچنین این کارمزدها بر حسب کاربران معمولی و یا vip بودن هم متفاوت و هم متغیر است و در نهایت، کارمزد سفارش دهنده و سفارش گیرنده هم به نسبت حجم معاملاتی که دارند نیز فرق دارد.

چطوری به Okex واریز داشته باشید؟ 

 در این پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال، کاربران حساب کاربری خود را تنها با رمز ارزها می‌توانند شارژ کنند و هیچ راهی برای انتقال پول فیات ( پولی که دولت‌ها منتشر می‌کنند)  وجود ندارد و کاربران فقط به دو روش می‌توانند حساب خود را شارژ کنند:

  • انتقال دارایی‌های دیجیتالی خود را از صرافی دیگر یا کیف پول سخت افزاری دیگری، انجام دهند.
  • کاربران می‌توانند رمز ارزهای خود را با استفاده از روش‌های پرداختی سنتی از طریق سایت okex  به صورت مستقیم بخرند و حساب خود را شارژ کنند.

سیستم پاداش okex

این صرافی در قبال انجام وظایف خاص و یادگیری مطالبی که آموزش داده شده با استفاده از این سیستمی که ارائه کرده، کارت‌های تخفیف و یا بیت‌کوین رو به کاربران خود هدیه می‌دهد.

آیا صرافی Okex امنیت دارد؟ 

 okex با وجود امکانات کیف پول سرد و الگوریتم‌های رمزنگاری کلید خصوصی، به یکی از امن‌ترین صرافی‌های جهان تبدیل شده؛ همچنین این پلتفرم از بزرگترین سیستم عامل‌های تجاری است، که این مورد باعث شده که بیشتر مورد اعتماد برای کاربران باشد.

 روش‌هایی که برای افزایش امنیت دارایی‌ها استفاده می‌شود :

  1. دریافت کد تایید از ایمیل 
  2. فعال کردن کد تایید با تلفن برای برداشت‌های امن 
  3. استفاده از کد تایید دو مرحله‌ای

 پشتیبانی از کاربران چگونه است؟

 این صرافی معتبر، تیم پشتیبانی قوی دارد که بیشتر مواقع به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی کاربران خود هستند؛ همچنین دارای بخشی به نام Faq است که سوالات عمومی را با کاربران خود به اشتراک گذاشته تا در صورت بروز مشکلات مشترک، ‌بتوانند از این بخش استفاده کنند و همچنین امکان ارتباط مستقیم با پشتیبانی برای کاربران فراهم است و شما می‌توانید با آنها چت کنید و مشکل خود را بیان کنید. 

سخن آخر

صرافی okex یکی از بزرگترین و معتبرترین پلتفرم‌های معاملاتی خارجی است که در سایت کوین مارکت کپ رتبه خوبی را دارد. اوککس از رمز‌ارزهای بسیاری پشتیبانی می‌کند و توکن بومی خود را هم ایجاد کرده است، که کاربران برای کارمزد معاملات ازآن استفاده می‌کنند. Okex با پنل کاربری ساده و آسانی که دارد، به راحتی امکان فعالیت را برای شما فراهم کرده و از امکاناتی مانند: معاملات اسپات، فیوچرز، مارجین، استخراج ارزهای دیجیتال بهره می‌برید. این پلتفرم همچنین امکان وام ‌دهی  و انجام معاملات به صورت غیر متمرکز را هم برای کاربران مهیا کرده است.

Okex به دلیل دارا بودن کیف پول سرد و الگوریتم‌های رمزنگاری کلید خصوصی از امنیت بالایی برخوردار است. گروه مالی اینوستپ، در خصوص آموزش ترید در صرافی okex فیلم آموزشی تهیه کرده است؛ امیدوارم با مشاهده این ویدئوی آموزشی، نحوه انجام معاملات در این پلتفرم را به خوبی بیاموزید و معاملات پرسودی براتون آرزومندیم.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید