آموزش کامل سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap) + ویدئو

آموزش سایت کوین مارکت کپ و استفاده از آن در تحلیل ها باعث آگاهی هرچه بیشتر معامله گران می شود. سایت کوین مارکت کپ از بهترین سایت‌های ارز دیجیتال است که معامله‌گران اطلاعات مربوط به قیمت، رتبه‌بندی رمز ارزها، حجم معاملات و…. را از طریق این سایت می‌توانند بررسی کنند؛ همچنین در این سایت جدیدترین اخبار رمز ارزها به طور موثق قرار می‌گیرد و با آگاهی از این اخبار، می‌توانید اقدام به خرید و یا فروش توکن‌ها کنید. سایت کوین مارکت کپ به عنوان مرجع در اختیار عموم قرار دارد و  آکادمی اینوستپ، آموزش کامل سایت کوین مارکت کپ را در اختیار شما قرار داده است، تا اطلاعات لازم در خصوص بازار کریپتو کارنسی  را بتوانید به دست بیاورید.

کاربردهای سایت کوین مارکت‌ کپ

در این وب سایت، اطلاعات خوبی در خصوص بازار ارزهای دیجیتال در اختیار شما  قرار می‌گیرد، من جمله:

1. مارکت کپ و یا ارزش بازار

2. حجم معاملات هر رمز ارز

3. سهم کلیت بازار از بیت‌کوین و یا اتریوم و…‌

4. گس اتریوم( اعدادی مرتبط با کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم )

5. دامیننس بیت‌کوین

مارکت کپ (Market cap) چیست؟

اگر شما هم از فعالان بازار ارزهای دیجیتال باشید، به احتمال زیاد اصطلاح مارکت کپ رو بسیار شنیدید و این سوال براتون پیش اومده باشه، که منظور از این کلمه چیست؟

 مارکت کپ همان میزان ارزش بازار است و فرمول محاسبه آن، بدین صورت است: 

( تعداد سکه‌های در گردش * ارزش فعلی سکه در گردش )

ویژگی‌های سایت کوین مارکت کپ

شما در این ویدئو، آموزش کامل سایت کوین مارکت کپ را به صورت جامع در اختیار دارید؛ به عنوان مثال، موارد زیر در این آموزش وجود دارد:

  • امکان داشتن واچ لیست ( لیست دیده‌بان)

لیستی از ارزهای دیجیتال را بر اساس بنیاد خوب انتخاب کرده و این لیست رو مورد تحلیل و بازنگری قرار می‌دهیم.        

  • نشان دادن آخرین تغییرات قیمتی تمامی رمز ارزها

آخرین تغییرات قیمتی در این سایت، به صورت دقیق در اختیار شما قرار داده شده است.   

  • لیست تمام صرافی‌ها طبق رتبه بندی

صرافی‌ها بر اساس امتیاز کاربران رتبه‌بندی می‌شوند و شما برترین صرافی‌ها را از این لیست می‌توانید، پیدا می‌کنید.   

  • ساخت پرتفوی شخصی به صورت رایگان 

هر فرد می‌تواند برای برآیند گرفتن از معاملات خود، یک پرتفوی بسازد؛ میزان سود و ضرر در معاملات و همچنین بهترین معامله در داخل پرتفوی، به شما نمایش داده می‌شود.

  •  اطلاعات لازم جهت تحلیل رمز ارز

  مشخص بودن فعالیت هر رمز در هر کدام از بازارها ( فیوچرز، اسپات و.. )، صرافی‌ها و همینطور میزان حجم معاملاتی، نقشه راه ، اطلاعات تیم پروژه و تحلیل قیمتی آن، در اختیارتون قرار می‌گیرد.

  • اپلیکیشن کوین مارکت کپ

 سایت coinmarketcap به صورت اپلیکیشن هم در اختیار همگان قرار می‌گیرد، تا به راحتی با گوشی‌های هوشمند خود بتوانید این اطلاعات را در اختیار داشته باشید.      

  • معرفی شبکه‌های اجتماعی که هر رمز ارز در آن فعالیت دارد.

لینک سایت‌ها و انجمن‌های مرتبط با هر رمز ارز در داخل سایت وجود دارد.     

  • کیف پول نگهداری هر رمز ارز در این سایت عنوان شده.

ممکن است این مشکل براتون پیش آمده باشد، که ندانید، کدام کیف پول توکن شما را پشتیبانی می‌کند؟  سایت کوین مارکت کپ، کیف پول هر توکن را معرفی کرده و ما از این طریق می‌توانیم کیف پول مورد نظر برای نگهداری دارایی‌های خود را بشناسیم. ما تمامی این موارد داخل این ویدئو آموزش دادیم. 

  •   مقایسه مارکت کپ ارزهای مختلف در سایت coinmarketcap

شما در این سایت می‌توانید ارزش بازار چند کوین و یا توکن را در زمان‌های خاصی که مد نظر دارید، مقایسه کنید.

  •      اطلاعات در خصوص تاریخچه بازار ارزهای دیجیتال

از سال ۲۰۱۳ رتبه بندی ارزها را می‌توانید ببینید و ارزهایی که در طی این سال‌ها رتبه خوبی داشتند و الان وجود ندارند، را مشاهده کنید و به این موضوع پی ببرید که پایداری رمز ارزها به رتبه بالای آنها ارتباطی ندارد، بلکه به بنیاد و پروژه قوی آنها بستگی دارد.

  •     اطلاعات درباره ایردراپ های (airdrop) رایگان

لیستی از ایردراپ‌های رایگان ( توکن‌هایی  که  به صورت رایگان توسط گردآورندگان یک رمز ارز در اختیار دارندگان آن رمز ارز قرار می‌گیرد و به کیف پول‌های افراد برای تبلیغات ارسال می‌شود ) را می‌توانید، مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ میتوانید به مقاله‌ای که در وب سایت اینوستپ منتشر شده است، مراجعه کنید.

رتبه بندی رمز ارزها 

در این سایت ارز دیجیتال، رتبه بندی کوین‌ها و توکن‌ها، بر اساس بیشترین مارکت ‌کپ است و بیتکوین، رتبه اول را در این رده‌بندی دارد و شما اطلاعات هر رمز ارز مثل، تغییرات قیمتی و ارزش بازار در 24 ساعت گذشته را در اینجا می‌توانید ببینید.

کدام توکن از لحاظ بنیادی برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

White Paper ( سند رسمی) هر ارز دیجیتالی، در این سایت در دسترس شما قرار می‌گیرد؛ تا شما بدانید این رمز ارزها چگونه و در چه زمانی به وجود آمدند، اهدافشون چی هست و به چه شکلی، تحقق یافتن اهداف خود رو دنبال می‌کنند؟ و همچنین این سایت این امکان را می‌دهد که تیم تشکیل‌دهنده و نقشه راه آنها را بشناسید و بدین طریق، برای سرمایه‌گذاری تصمیم بگیرید و رمز ارز مناسب را انتخاب کنید. با این اطلاعات می‌توانید پروژه‌هایی  که معتبر و آینده‌دار هستند، را تشخیص دهید.

در این ویدئوی آموزشی در این خصوص اطلاعات کاملی ارائه شده است.

تحلیل ارزهای دیجیتال

تحلیل ارزهای دیجیتال در کوین مارکت کپ، در نمودار بر اساس دلار بر روی چارت مشخص شده و شما با استفاده از آن، تغییرات قیمت و حجم معاملات را می‌توانید مشاهده کنید و همچنین برای تحلیل دقیق‌تر به سایت تریدینگ‌ ویو می‌توانید متصل شوید. نحوه اتصال و تحلیل ارزها رو با این آموزش، خواهید آموخت.

ارزش گذاری ارزهای دیجیتال بر اساس فیات دلخواه

ارزش هر توکن و یا کوینی که در این سایت می‌بینید به صورت پیش فرض با فیات دلار محاسبه می‌شود، ولی شما این امکان را دارید که ارزش آنها را با فیات دلخواه خود تغییر دهید، مثلا با فیات یورو ارزش‌گذاری شوند.

 

جمع بندی سایت کوین مارکت کپ

روزانه تعداد بسیاری رمز ارز به لیست ارزهای دیجیتال موجود اضافه می‌شود و شما باید بتوانید تشخیص دهید، که ارز انتخابی شما مناسب سرمایه‌گذاری هست یا خیر؟ سایت coinmarketcap می‌تواند اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد تا آگاهانه تصمیم‌گیری کنید. در این سایت شما، مشخصات هر رمز ارز که شامل : تیم تشکیل‌دهنده و اهداف آینده پروژه، میزان حجم معاملات، تغییرات قیمتی و ارزش بازار رمز ارز و بهترین صرافی‌های معاملاتی و… را در اختیار دارید.  آکادمی اینوستپ با ارائه‌ی ویدیوی آموزش کامل سایت کوین مارکت کپ به شما این امکان را می‌دهد، تا به راحتی بتوانید این بازار را تحلیل کنید. این بازار نوسانات بالایی دارد و شما تغییرات روزانه این بازار را می‌توانید از این طریق پیگیری کنید و ارزهای مستعد رشد را بشناسید.

همچنین لازم به ذکر است تمامی آموزش های لازم برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی (فارکس، ارز دیجیتال، بورس) به صورت کامل در دوره تریدر حرفه‌ای و ویدئو دوره تریدر حرفه‌ای در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید