نحوه انجام ترید در صرافی والکس (Wallex)

نحوه انجام ترید در صرافی والکس و ایجاد حساب کاربری، یکی از نیازهای تازه واردان بازارهای مالی است. گروه مالی اینوستپ در تلاش است که شما را با پلتفرم‌های معتبر ایرانی و بین‌المللی آشنا کند تا شما با شناخت کامل در این صرافی‌ها فعالیت کنید و این ویدئو آموزشی توسط یکی از بهترین اساتید گروه مالی اینوستپ ( جناب آقای محمدعلی جباری ) ارائه شده است و در این ویدئو نحوه انجام ترید در صرافی والکس را به شما  آموزش می‌دهد. 

چرا در صرافی های داخلی باید حساب کاربری داشته باشیم؟

هر معامله‌گر ایرانی برای تبدیل سرمایه ریالی خود به ارز دیجیتال و بالعکس، نیازمند یک پلتفرم معاملاتی در داخل کشور است و همین‌طوربه دلیل محدودیت‌های موجود، امکان احراز هویت ایرانیان در صرافی‌های خارجی وجود ندارد و آنها باید با آی‌پی ثابت، حساب کاربری ایجاد کنند و به فعالیت خود ادامه دهند، از این رو بسیاری از معامله‌گران به دلیل ریسک بلوکه شدن دارایی‌هایشان به صرافی‌های داخلی روی آورده‌اند. شما کدام صرافی‌ها را برای خرید و فروش ارز دیجیتال انتخاب می‌کنید؟

مزیت‌های صرافی داخلی و خارجی چیست؟

پلتفرم های معاملاتی مزیت ها مشکلات
صرافی داخلی امکان احراز هویت برای تمامی کاربرانانجام معاملات با ارز رایج کشورپشتیبانی صرافی به راحتی انجام می‌شود  حجم معاملات نسبت به صرافی‌های خارجی معتبر کمتر است و از تعداد رمز ارزهای کمتری پشتیبانی می‌کنند. نداشتن امکانات معاملاتی که در صرافی‌های خارجی وجود دارد، مانند: معاملات فیوچرز، استفاده از اهرم در معاملات 
صرافی خارجی استفاده از بسیاری از امکانات مثلا، فعالیت در معاملات فیوچرز، استیک کردن رمز ارزها، استفاده از اهرم  معاملاتیحجم معاملات بسیار بالاست و از تعداد کوین ها و توکن‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند.  به دلیل محدودیت‌ها امکان بلوکه شدن سرمایه‌هامون وجود دارد.امکان احراز هویت در صرافی‌های خارجی وجود ندارد.

صرافی والکس 

این پلتفرم معاملاتی در سالی ۱۳۹۷ توسط عده‌ای از دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شد، تا مشکلات کاربران ایرانی در معاملات ارز دیجیتال را از بین ببرند و یک پلتفرم ایمن، آسان و حرفه‌ای، در زمینه‌ی خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای معامله‌گران فراهم کنند.

شرکت خلق ثروت سرزمین پارسه، همان برند تجاری والکس است و دارای گواهی دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است . این پلتفرم از حجم معاملات خوبی برخوردار است و از لحاظ میزان نقدینگی یکی از برترین صرافی‌های داخلی به شمار می‌آید.

معیار شما در انتخاب صرافی ارز دیجیتال چیست؟

معیارهای معامله‌گران در انتخاب صرافی معتبر ممکن است متفاوت باشد ولی اصولا اکثر افراد موارد مطرح شده زیر را برای انتخاب در نظر می‌گیرند:

  • میزان نقدینگی و حجم معاملات قابل قبول
  • پشتیبانی از رمز ارزهای متعدد 
  • اعتبار داشتن
  • امنیت دارایی کاربران
  • دریافت کارمزد پایین و قابل قبول
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته 
  • دارای اپلیکیشن موبایلی اختصاصی 
  • نداشتن شکاف قیمتی

صرافی والکس سعی داشته تا تمام ویژگی‌های  بالا را در این پلتفرم معاملاتی، برای رضایت بیشتر کاربران خود فراهم‌ کند. شما در این فیلم آموزشی ارائه شده توسط گروه مالی اینوستپ، نحوه انجام ترید در صرافی والکس را به صورت کامل آموزش می‌بینید و قابلیت ترید کردن در این پلتفرم را به صورت حرفه‌ای به دست خواهید آورد.

در ادامه این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که صرافی والکس، کدامیک از این معیارها را دارد؟

حجم معاملات در صرافی والکس چه میزان است؟

والکس با توجه به تعداد کاربران بالایی که دارد ( حدودا بیشتر از ۶۰۰ هزار کاربر) و همچنین تعداد بالای معاملات که بالغ بر ۴ میلیون معامله موفق است، از پرطرفدارترین پلتفرم‌های معاملاتی داخلی است؛ حجم بالای معاملات، نشانه دهنده‌ی حجم نقدینگی خوب و اعتماد کاربران به صرافی است و این دو ویژگی و معیار مهم، در انتخاب یک صرافی ایده‌آل است.

نحوه ایجاد امنیت در صرافی Wallex چگونه است؟

هدف تیم تشکیل دهنده این پلتفرم معاملاتی، ایجاد یک بستر معاملاتی امن برای معامله‌گران در جهت انجام معاملات و حفظ دارایی‌هایشان است و با استفاده از تیم متخصص امنیت سایبری سعی کرده این امنیت را برقرار کند. برای حفظ اعتماد و امنیت موارد زیر انجام می‌شود:

  • ذخیره اطلاعات و داده‌های سایت بر روی سرورهای اختصاصی که از دیواره‌های آتش چندلایه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بهره می‌برد.
  • بک آپ گیری( Backup) از اطلاعات مهم سایت به طور مداوم جهت از دست نرفتن اطلاعات کاربران
  • رمزنگاری تمام داده های مهم و هویتی کاربران
  • داده های بین کاربران و صرافی به وسیله پروتکل‌های SSL رمزنگاری می‌شود و باعث جلوگیری از سرقت اطلاعات می‌شود‌.
  • فرآیندهای مهم از طریق ایمیل و یا پیامک اطلاع رسانی می‌شود.
  • استفاده از کد تایید دو مرحله‌ای (Two Factor Authentication) در سطح دسترسی‌های مهم صرافی مانند، ورود به پلتفرم، برداشت از کیف پول 

پشتیبانی والکس به چه صورت است؟ 

این پلتفرم از طریق ارتباط تلفنی و چت آنلاین ۲۴ ساعته، پاسخگوی تمام سوالات کاربران است و همچنین شما با مراجعه به صفحه پشتیبانی، سوالات متداولی را که کاربران پرسیدند، را مشاهده کنید. والکس در تلاش است که پشتیبانی قوی و قابل قبولی را داشته باشد و کاربران را در معاملات با خوش‌رویی همراهی کنند.

تنوع در رمزارهای پشتیبانی شده صرافی Wallex

پشتیبانی از رمز ارزهای متعدد یکی از معیارهای مهم کاربران در انتخاب صرافی است و کاربران امکان ترید کردن با رمزارهای بیشتری را دارا می‌باشند و همچنین نیاز نیست تا از صرافی‌های متعدد استفاده کنند و در این راستا صرافی والکس سعی کرده تا از رمز ارزهای متعدد و محبوب کاربران پشتیبانی کند، رمز ارزهایی از قبیل، بیت‌کوین، اتریوم، ترون، ایاس، لایت‌کوین و… 

این ویژگی امکان اجرای استراتژی‌های مختلف ترید، را به کاربران می‌دهد.

آیا شکاف قیمتی در صرافی والکس وجود دارد؟

یکی از ایراداتی که در بسیاری از صرافی‌ها می‌بینیم، شکاف قیمتی بین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال است؛ پلتفرم معاملاتی والکس نقش مستقیمی در ایجاد قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های خرید و فروش ارزهای طبق نمودارهای جهانی و توسط کاربران ایجاد می‌شود و این موضوع باعث اعتماد کاربران به این صرافی می‌شود.

اپلیکیشن Wallex

بیشتر صرافی‌های معتبر و بزرگ ارز دیجیتال از اپلیکیشن‌های اختصاصی استفاده می‌کنند و بدین وسیله استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی را برای کاربران راحت می‌کنند؛ بازارهای مالی نوسانات بالایی دارد و با گوشی‌های همراه خود می‌توانید با بازار همراه باشید و خیلی خوب آن را رصد کنید و موقعیت‌های ایده‌آل معاملاتی را از دست ندهید.

میزان کارمزد در صرافی والکس چه مقدار است؟

این پلتفرم به نسبت حجم معاملات شما در سه ماه اخیر، کارمزدهای معاملاتی را مشخص می‌کند؛ این کارمزد، درصدی از کل مبلغ معامله است و این مبلغ هم از خریدار و هم از فروشنده دریافت می‌شود. کارمزدهای معاملاتی دارای سطوح مختلفی است، که با بالا رفتن میزان حجم معاملات شما، این سطح تغییر می‌کند و کارمزدهای کمتری از شما دریافت می شود. 

تمام این مباحث در داخل این ویدئوی آموزشی بیان شده است و در کسب اطلاعات بیشتر به شما کمک می‌کند. 

نحوه ترید در صرافی Wallex به چه صورت است؟

کاربران این پلتفرم در بخش معاملات به سه صورت می‌توانند در معاملات شرکت کنند.

  • معاملات کلاسیک

در این معاملات، کاربران ارز دلخواه  خود را به صورت Limit و Market سفارش‌گذاری می‌کنند.

  • معاملات حرفه ای

این بخش از معاملات هم مانند معاملات کلاسیک است، با این تفاوت که چیدمان پنجره‌ها تغییر کرده و فضای کاربری به صورت حرفه‌ای‌تری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • معاملات سریع

کاربران برای انجام معاملات با سرعت بالا، از این روش معاملاتی استفاده می‌کنند.

در این فیلم آموزشی که ارائه شده، تمامی این روش‌های معاملاتی با بیانی ساده و به صورت‌ عملی آموزش داده شده و شما بدین صورت  نحوه انجام ترید در صرافی والکس را به بهترین شکل یاد خواهید گرفت.

امکانات صرافی والکس

 برای استفاده از امکانات این صرافی، نیاز به  ثبت نام و احراز هویت است، که با ارسال مدارک هویتی و تایید آن می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

در این پلتفرم، آخرین قیمت و میزان نوسانات و حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته، تغییرات هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال، نمایش فهرستی از ارزهایی که بیشترین سود و بیشترین کاهش قیمتی  را دارند و… وجود دارد .

همچنین شما امکان واچ لیست درست کردن را هم در این پلتفرم دارید و برای انتخاب ارزهای واچ لیست، فقط کافیست یک‌بار بر روی ستاره‌ای که کنار رمز ارزها وجود دارد، ضربه بزنید و آنگاه داخل واچ لیست شما قرار می‌گیرد. 

تمام این موارد ذکر شده به صورت تکمیلی تر در این فیلم آموزشی در اختیار شما قرار گرفته شده است.

کلام پایانی

دغدغه بسیاری از کاربران بازارهای مالی در داخل کشور، شناخت یک پلتفرم معاملاتی حرفه‌ای است. صرافی والکس به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های داخل کشور، تعداد کاربران بسیاری دارد و به دلیل حجم معاملات خوب، نقدشوندگی بالایی دارد . این بستر معاملاتی از رمز ارزهای متعددی پشتیبانی می‌کند و با برقراری امنیت سایبری، اعتماد کاربران را جلب کرده است. والکس پشتیبانی ۲۴ ساعته کاربران خود را به صورت چت آنلاین و تماس تلفنی انجام می‌دهد.

 گروه مالی اینوستپ آموزش نحوه انجام ترید در صرافی والکس را به صورت فیلم آموزشی در اختیار شما داده است؛ تا معاملات خود را بدون مشکل و با تسلط کافی بر پلتفرم انجام دهید؛ اگر قصد یادگیری تحلیل تکنیکال به صورت کاملا جامع و پیشرفته را دارید میتوانید در دوره ی ویدئو دوره تریدر حرفه ای شرکت کنید؛ امیدوارم این آموزش براتون مفید باشد و اگر پرسشی در این زمینه دارید، در قسمت کامنت‌ها عنوان کنید،  حتما کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید