نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ چگونه است؟

نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ را ممکن است برخی از شما، فعالان بازارهای مالی آشنایی نداشته و در این خصوص نیاز به راهنمایی داشته باشید. Coin Market Cap یکی از پلتفرم‌های مهم برای تریدرهای ارز دیجیتال است. شما می‌توانید از طریق این وب سایت، اقدام به جستجوی ایردراپ‌های در حال انجام و یا مواردی که در آینده شروع می‌شوند، کنید. در این مقاله با ما باشید تا نحوه شرکت در این رویدادها را به صورت کامل برای شما شرح دهیم.

عرضه اولیه ایردراپ چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم به معرفی کامل نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ بپردازیم، ابتدا لازم است با این مفهوم آشنا شویم. ایردراپ، یکی از واژه‌هایی است که در ترید ارزهای دیجیتال هر از گاهی به گوشتان می‌خورد. به طور کلی، انتقال یک ارز دیجیتال به صورت محدود از یک پروژه کریپتویی به کیف پول‌های کاربران، ایردراپ گفته می‌شود. انجام این کار برای آگاهی مردم از یک پروژه صورت می‌گیرد و می‌تواند به صورت کاملا رایگان و یا با انجام یک سری شرایط امکان‌پذیر باشد. همچنین در این خصوص باید گفت ایردراپ‌ها نوعی استراتژی بازاریابی محسوب می‌شوند که غالبا توسط استارتاپ‌های کریپتویی انجام خواهند شد. 

پیش نیاز شرکت در این فرآیندها، داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال است. پس از این کار می‌توانید برای شرکت در آن اقدام کنید. در کنار این موضوع، لازم است در این قسمت پیش از آموزش نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ نکته مهمی را به شما بیان کنیم. بسیاری از کسانی که به صورت آماتور در این حوزه فعالیت می‌کنند، ممکن است از طریق این رویدادها در دام کلاهبرداران قرار گیرند. به این نکته توجه کنید که همه ایردراپ‌ها قانونی نیستند. همیشه پیش از شرکت در این فعالیت‌ها، راجع به آن ایردراپ تحقیق کنید. همچنین لازم است بدانید در ایردراپ‌های واقعی، رمز کیف پول یا موجودی ولت از شما گرفته نمی‌شود. در برخی موارد، ممکن است به سایت‌های فیشینگ هدایت شوید و یا با اتصال کیف پول به آنها، کلیه موجودی ولت خالی می‌شود. 

کوین مارکت کپ چیست؟

بدون شک اگر در حوزه کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنید، حتما با وب‌ سایت‌های مختلفی سروکله می‌زنید که یکی از مشهورترین آنها، کوین مارکت کپ است. همچنین در نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ نیز لازم است با قسمت‌های مختلف این سایت آشنا شوید که در این بخش به آن می‌پردازیم. به طور کلی، کوین مارکت کپ، همانطور که از نام آن پیداست، یک وب سایت در زمینه رمز ارزها است که به کمک آن می‌توانید اطلاعات کاملی از تمام رمز ارزها داشته باشید. این پلتفرم به صورت بی‌طرفانه، اطلاعات معتبر از هر رمز ارزی را در اختیار شما می‌گذارد.

این سایت امکانات بسیار زیادی دارد که سبب شده است تا کوین مارکت کپ، به عنوان مهم‌ترین سایت برای تریدرها شناخته شود. از جمله این موارد می‌توان گفت:

  • رتبه‌بندی و فیلتر رمز ارزها در بخش Rankings،
  • بررسی اجمالی هر رمز ارز در بخش Over View،
  • گزارش اجمالی از بازار در بخش Market که به صورت کلی در سه قسمت فیوچرز، اسپات و نیز Perpetual دسته‌بندی می‌شوند،
  • ثبت و گزارش داده‌های تاریخی در بخش Historical Data
  • لیست Wallets ها و پشتیبانی هر کدام از رمز ارزها
  • کشورهای قانونی خرید و فروش رمز ارزها در بخش Legal tender countries
  • نمودارهای مارکت کپ تمامی کوین‌ها و توکن‌ها و نمودار تسلط رمز ارزها بر کل معاملات که در بخش global chart ارائه می‌شوند.
  • همچنین لیستی از ایردراپ‌هایی که وجود داشته و یا در آینده رخ می‌دهند نیز لیست شده است.

همچنین امکانات بسیار دیگری نیز در این سایت قرار دارند. به همین خاطر coin market cap یک مرجع کاملا معتبر برای بررسی آخرین اخبار راجع به ایردراپ‌ها و رمز ارزها است.

ایردراپ مطمئن کوین مارکت کپ چیست؟

برای آشنایی با نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ، لازم است بخش ایردراپ‌ها در این پلتفرم را بشناسید. در بخش قبل گفتیم که از امکانات این سایت می‌توان به معرفی ایردراپ‌های رایگان اشاره کرد. برای ورود به این قسمت ابتدا لازم است وارد لینک زیر وارد شوید:

پس از مراجعه به این بخش، که از قسمت سربرگ‌ها، Product 🡪 Free Airdrops نیز در دسترس می‌باشد، می‌توانید لیستی از ایردراپ‌هایی که در حال انجام هستند (ongoing Airdrops) و یا در آینده شروع می‌شوند (upcoming Airdrops) را مشاهده کنید. در بخش پایین‌تر نیز می‌توانید ایردراپ‌هایی که قبلا انجام شده‌اند (ended Airdrops) را نیز ببینید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده‌ می‌کنید، مشخصات کاملی از این ایردراپ‌ها اعم از پروژه‌، تعداد شرکت‌کنندگان، تعداد برندگان، کل مقدار ایردراپ‌ها و نیز زمان باقی مانده تا اتمام آنها مشخص شده‌اند. 

شما می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام از این ایردراپ‌ها، وارد صفحه توضیحات آن بشوید. در این قسمت اطلاعات بسیار مهمی برای شما ارائه می‌شوند که می‌بایست پیش از آموزش چگونگی ایردراپ کوین مارکت کپ به آن نگاهی بیندازید. از جمله داده‌هایی که در این بخش ارائه می‌شوند، می‌توان به رنک، نوع ایردراپ، نماد، وضعیت، وب سایت رسمی، کامیونتی‌ها، چت با دیگر کاربران، تشریح کامل شرایط شرکت در ایردراپ، توضیحات خلاصه راجع به چیستی توکن یا کوین موردنظر، تعداد کل شرکت‌کنندگان و زمان باقی مانده اشاره کرد.

پیشنهاد ما این است که حتما کانال تلگرامی و وب سایت این Airdrop ها را بررسی کنید تا از پارتنرها، اهداف و جزئیات آن اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. پس از آن می‌توانید از طریق سایت اقدام به شرکت در ایردراپ نمایید. برای این کار کافیست آموزش نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ را در قسمت بعد مشاهده نمایید.

آموزش نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ

حال می‌بایست راجع به نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ با یکدیگر صحبت کنیم. برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید که عبارتند از:

  • اولین قدم در نحوه دریافت توکن رایگان، ثبت نام در وب سایت این پلتفرم است. 
  • حال لازم است یک کیف پول برای دریافت این رمز ارزها که از شبکه‌های اتریوم، بایننس اسمارت چین و غیره پشتیبانی می‌کنند در آن ثبت کنید. 
  • حال می‌بایست یک حساب فعال که دارای سابقه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است را برای خود داشته باشید. این کار می‌تواند شانس برنده شدن شما را افزایش دهد.
  • حال وارد قسمت Free Airdrops از تب Product بشوید. حال می‌بایست یک ایردراپ را انتخاب کرده و شرایط آن را بررسی کنید.
  •  حال در صفحه ایردراپ، کمی به سمت پایین آمده و بر روی گزینه Join This Airdrop کلیک کنید.
  • شما می‌توانید به طور همزمان چندین ایردراپ را بررسی کرده و در آنها وارد شوید. در نهایت می‌توانید از بخش Free Airdrops، گزینه Participated را انتخاب کرده و ایردراپ‌هایی که شرکت کرده‌اید را مشاهده نمایید.

نکات امنیتی در نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ

پس از بررسی نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ، لازم است یکسری نکات مهم در این رابطه بیان شود. همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، آموزش دریافت ارز دیجیتال رایگان هرچند یک عمل وسوسه‌انگیز است، اما در برخی موارد برای کسانی که به صورت آماتور در این حوزه وارد می‌شوند، به قیمت از دست دادن تمام دارایی آنها خواهد بود. به همین خاطر لازم است پس از تشخیص ایردراپ مطمئن، اقدام به شرکت در آن نمایید. در این خصوص برخی نکات امنیتی وجود دارند که عبارتند از:

  • در برخی موارد ممکن است ایردراپ‌هایی ببینید که صاحبان آن، پس از پامپ کردن ایردراپ، این کوین‌ها را در سقف قیمتی می‌فروشند. سپس تمامی دارایی‌ها ناگهان دامپ (ریزش) کرده و در این حالت صاحبان ایردراپ‌ها نیز ناپدید می‌شوند.
  • ایردراپ‌هایی نامعتبر، کانال‌های تبلیغاتی با افراد رندوم و ناشناس دارند، شبکه‌های اجتماعی آنها کاربران بسیار کمی دارد و در این حالت، به احتمال بسیار بالا اسپم هستند.
  • در برخی از ایردراپ‌ها ممکن است با فرمی مواجه شوید که در آن کلید خصوصی ولت شما درخواست می‌شود. در این صورت بلافاصله آن ایردراپ و پلتفرم را ترک کنید. 
  • شما می‌توانید با ورود به ایردراپ‌ها از طریق آموزش نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ، ریسک ثبت نام در سایت‌های تقلبی را کاهش دهید.
  •  پیش از ورود به این رویدادها، نظرات کاربران و بزرگان حوزه رمز ارزها را بررسی کنید. در صورتی که غالب کاربران و افراد نسبت به این ایردراپ‌ها نظرات منفی داشته باشند، بهتر است در آن ورود نکنید.

به این نکته توجه کنید که برنده شدن صد در صدی شما از طریق کوین مارکت کپ مشخص نیست و این موضوع تنها توسط ایردراپ‌ها تعیین می‌گردد.

سوالات متداول نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ

در انتهای این مقاله با موضوع نحوه شرکت در ایردراپ کوین مارکت کپ، راجع به سوالاتی که پیرامون آن برای کاربران به وجود آمده است، می‌توان گفت:

برای شرکت در ایردراپ‌ها به کجا مراجعه کنیم؟

برای شرکت در این رویدادها، تنها به کانال‌های رسمی که برای آن پروژه وجود دارند مراجعه کنید. به طور معمول، لینک‌های رسمی در وب‌ سایت‌های بزرگ علامت‌گذاری می‌شوند. 

پیش از شرکت در ایردراپ‌ها چه کار کنیم؟

بهترین کار آن است که راجع به پروژه‌، شرایط و افرادی که در آن فعالیت می‌کنند، اطلاعات کسب کنید. همچنین شما می‌توانید با مشاهده وب‌ سایت‌ها و فروم‌های مختلف، نظرات دیگر کاربران را در مورد آن بدانید.

بهترین وب سایت های آگاهی و تشخیص ایردراپ‌ها کدامند؟

در این خصوص می‌توان به برخی سایت‌ها اشاره کرد که عبارتند از: Airdrops.io، airdropalert.com و و بخش Airdrop کوین مارکت کپ.

انواع مختلف ایردراپ‌ها کدامند؟

از جمله انواع مختلف ایردراپ‌ها می‌توان به ایردراپ استاندارد، ویژه، ایردراپ هاردفورک اشاره نمود. شما می‌توانید با آموزشی که در این زمینه ارائه شد، در این نوع پروژه‌ها شرکت کرده و رمز ارزهای رایگانی دریافت کنید.

چه فعالیت‌هایی را برای برنده شدن باید انجام داد؟

برای استفاده از ایدراپ باید شرایطی را رعایت کنید تا شانس برنده شدن شما بیشتر شود. از جمله این شرایط عبارتند از: 

  • توکن مورد نظر را به واچ ‌لیست اضافه کنید.
  • عضو شدن در گروه فیسبوک و دنبال کردن کانال آن
  • پست‌های فیسبوک را لایک کنید
  • صفحه توییتر توکن را دنبال کنید
  • توییت‌هایی که زده شده را لایک کنید.
  • با استفاده از هشتگ #، توئیت بزنید.
  • پیامی را که صفحه اصلی توکن ایدراپی توئیت کرده را ریتوئیت کنید.
  • توئیت‌های قبلی که در صفحه رسمی هست را لایک کنید‌.
  • در گروه و کانال تلگرامی ایدراپ عضو شوید.
  •  ایدراپ‌ها راردر شبکه‌های اجتماعی دیکر دنبال کنید.

با توجه به موارد اشاره شده، تاکنون این نکات را برای شرکت ایدراپ‌ها انجام دادی؟ یا اینکه تا حالا در ایدراپی برنده شده و از آن ایدراپ سود کسب کرده‌اید؟ گروه مالی اینوستپ در راستای راهنمایی شما در شرکت در ایدراپ‌ها و کسب سود قابل توجه از آن، این مقاله را با شما به اشتراک گذاشته است.

بسیاری از افراد و معامله‌گران از این مزیت شرکت در ایدراپ، برای کسب سود بیشتر استفاده می‌کنند.

کلام آخر

اگر از فعالان بازار ارزهای دیجیتال باشید، احتمالا با سایت کوین مارکت کپ آشنایی دارید؛ این وب سایت اطلاعات کاملی از ارزهای دیجیتال در اختیارتون قرار می‌دهد. شما می‌توانید در بخش ایدرآپ‌های این سایت، فهرستی از ایدراپ‌ها را مشاهده کنید که اطلاعاتی از نماد، وضعیت، نوع ایدراپ‌ها، وب‌سایت رسمی و همچنین در خصوص توکن و یا کوین موردنظر و تعداد شرکت‌کنندگان ایدراپ توضیحاتی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای شرکت در ایدراپ‌ها به سایت رسمی آن حتما مراجعه کنید. نحوه شرکت کردن در آن را در این مقاله آموزش دادیم و نکته‌ای که حائز اهمیت است، این است که قبل از شرکت در ایردراپ، نکات امنیتی را حتما رعایت کنید و گرفتار سایت‌های تقلبی نشوید.

سایت کوین مارکت کپ علاوه بر ایدراپ‌ها امکانات بسیار دیگری هم دارد که گروه مالی اینوستپ در ویدئوی آموزشی تحت عنوان آموزش کامل سایت کوین مارکت کپ در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در این فیلم آموزشی به صورت جامع تمام امکانات سایت کوین مارکت کپ به شما آموزش داده می‌شود‌. گروه مالی اینوستپ علاوه بر این فیلم آموزشی، آموزش‌های دیگری در خصوص کارگزاری‌ها، پلتفرم‌های معاملاتی و سایت‌های مهم دیگر ارائه کرده است، تا با مشاهده آنها اطلاعات خوبی کسب کنید.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید